sobota, 2 marca 2013

Idzie......

Idzie, powolutku, bo powolutku, ale idzie ... wiosna !!!
Na polach już takie widoki ..

A w ogródku, takie ..

I takie ...
 a tu pytanie do Was:
 Czy znajdziecie malutką stokrotkę ? Bo to jej zrobiłam zdjęcie :)


Od razu poczułam wiosenny przypływ sił witalnych i tak:

* skończyłam rozczochranej Pierwszoklasistce tunikę
 Przód

 I tył

* zaczęłam nowy , wielkanocny haft

Tu widać mój nowy nabytek, kwadratowy tamborek , odkupiony od Ani z Lawendowej Krainy Robótek. Spisuje się rewelacyjnie, żeby tak jeszcze sam wyszywał :)

Pozdrawiam wiosennie  i  idę dalej delektować się wiosną .... tzn. mam pranie do powieszenia :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta sukieneczka:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już widać wiosnę :)) Widziałam przebiśniegi w pełnym rozkwicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wiosny to ja mam daleko- tuniczka urocza jak i jej właścicielka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczynka :)
    A wiosna idzie idzie, wczoraj w okolicach Białogardu (zachodniopomorskie) żurawie już po polu chodziły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stokrotkę widzę i cieszy mnie ona bardzo. Mała modelka w tunice wygląda szałowo. I pewnie tak z ręką na sercu nie chciałabyś, żeby tamborek sam haftował :))) Widzę,że będzie cudne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas na razie wiosenne słońce - było.;) Też mam taki tamborek, bardzo go lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choc i u mnie słoneczko się pokazało , to śniegu jeszce leży po pachy,
    Fajna tunika ..

    OdpowiedzUsuń