piątek, 22 marca 2013

Wiosna ? :(((((

Dobija mnie ta wiosna!!!!!
Cierpię na totalny brak weny , zapału i chęci !!!
Ja chcę ciepełka ..... a nie śniegu !!!!!!
Jeszcze straszą 20-stopniowymi mrozami w weekend. Zgroza !!!!!!!
Ile jeszcze tej zimowej wiosny ?
A święta?
Aż się nie chce nic robić, jak się patrzy na to białe badziewie ( tu ukłon dla Pieguchy, bo to jej zwrot :)
Wiosny, wiosny mi trzeba !!!!!!
 ..............................
Coś blogger  szaleje i nie łyka zdjęć,  pokazują się tylko malutkie kwadraciki. To w tym poście zdjęć nie będzie! :(

4 komentarze:

  1. :)
    No, no, nie tylko Tobie spodobal sie moj bialy badziew:P

    OdpowiedzUsuń
  2. zorganizujmy protest przeciwko zimie! Ja pójdę w pierwszym rzędzie:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też !
    Nie musi być nie wiem jak ciepło ale chociaż parę stopni na + ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam.Kompletny brak weny,zero radości z okazji zbliżajacych sie świat a na ciepło w swieta się nie zanosi podobno......

    OdpowiedzUsuń