czwartek, 11 października 2012

SAL Słodkie Pierniczki # 6

No i kicha.
Zszyłam jednego i ...  powiem że,  lepiej wyglądał jak był na płasko !
A tak,  wyszedł mi 10 centymetrowy, wypchany  potworek , który w niczym nie przypomina pierniczka.
Moje umiejętności szyciowe mnie zawiodły.:(
 Zszywałam go ręcznie kilka razy i lepiej nie potrafię .  Został mi jeszcze drugi wyszyty, ale narazie leży spokojnie w koszyczku. Chyba udam się do koleżanki, która ma więcej szyciowej wprawy, bo ja znowu coś spaprzę. Już odechciało mi się wyszywania trzeciego ...........

A oto moja porażka:
I tył:

Zniechęciłam się .......
...............
PS. Studentka zadzwoniła, że kupiła mi w Empiku kawałek filcu, może spróbuję jutro z drugim ....


11 komentarzy:

  1. Wygląda super!!!!! Nie zniechęcaj się..... Nastepny będzie jeszcze lepszy.... tylko trening czyni mistrza... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego ja póki co nie biorę się za szycie :| boję się że później tylko się wścieknę.
    myślałam o kanwie plastikowej, ale nie wiem jak później rozwiązać problem półkrzyżyków
    jedna dziewczyna podszyła filcem i wyszło super - może to jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee, wcale tak zle nie jest. Z przodu calkiem, calkiem. Chyba material z tylu nie bardzo pasuje do pierniczka:( A i w gazecie te ich pierniczki kiepsko sa zszyte, wiec nawet odpowiedniego przykladu nie macie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest tak źle, moim zdaniem nie spaprałaś pierniczka ale zgadzam się z pieguchą co do materiału, też na tył dałabym inny.
    Pozdrawiam i wyszywaj trzeciego!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przód wyszedł świetnie! Na tył dałabym np. len lub inny materiał w bardziej pasującym kolorze. Początki szyciowe uważam, że są udane. Następny wyjdzie jeszcze lepiej.
    Działaj dalej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałam to co miałam w domu , bo "koniecznie" musiałam spróbować, teraz pewnie wypruję i spróbuję z filcem. A jak znowu mi nie wyjdzie, to .....

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ja również szyć nie potrafię:)Ale pierniczek i tak jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z dziewczynami: inny materiał z tyłu (filc powinien być dobry albo len) i od razu będzie inaczej. Nie poddawaj się, pierniczek z przodu jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest źle i najważniejsze żeby nie zniechęcać się inny materiał na tył i będzie bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się rozczarowałam jak zszyłam pierwszego i na razie jedynego , Myślę o plastikowej kanwie albo o filcu , bez wypychania ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważaj na filc z Empiku. Z doświadczenia wiem, że się nie nadaje zbytnio, chyba że pierniczka nikt nie będzie dotykał.
    Zrobiłam z tego filcu tył maskotki i już pierwszego dnia zaczął się ścierać,po kilku była już dziura. Zabawka musiała dostać wtedy dodatkowe szydełkowe ubranko :)

    OdpowiedzUsuń