wtorek, 23 października 2012

Happy Halloween

Postawiłam dzisiaj ostatni xxx .
 Zdjęłam z tamborka i od razu poleciałam sfotografować.
A że ze mnie fotograf jak z koziej...  to i zdjęcia są .... tu pominę milczeniem.
Jednak z moją niewielką pomocą mam nadzieję, że dostrzeżecie piękno tego malutkiego obrazka i moją miłość do niego :)
Wzór pochodzi z tego bloga
Tak wyglądał tuż po zdjęciu tamborka :

Kolor kanwy przekłamany, kolory mulin - raczej wierne.- zdjęcie z lampą.

Zdjęcie bez lampy - kolor kanwy w miarę zbliżony :)

Zdjęcie już po prasowaniu ... - najlepsze jakie udało mi się zrobić :(
 I znowu kanwa wyszła niebieska!
Haft jutro powędruje do szkoły jako ozdoba gazetki , a potem coś się na niego wymyśli.
 Jakaś ramka, albo " wafelek". Jeszcze nie wiem.....


9 komentarzy:

  1. wzór świetny, ale ta różnica w kolorach mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny hafcik , Może poduszka , później ..

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAJEFAJNY TEN HAFCIK... polecam na dodatek mulinkę fluoresencyjną świecącą w ciemnościach... takiej używam teraz do mojego halloweenowego projektu... fajna sprawa i zabawa

    OdpowiedzUsuń
  4. happy halloween? puknij się w głowę !

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi zobacz jak lampa potrafi zmieniać kolory materiałów :P a hafcik ślicznie Ci wyszedł no i te wyprasowane zdjęcia też ładne więc spokojnie nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, na tej ciemnej kanwie! Bardzo mi się podoba ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam oba hafty, twój i Aliny, oba bardzo udane, ale twój mroczniejszy!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wzorki.Hallowenowy nastrój osiągnięty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wyszedł ten wzorek.
    Ze mnie tez kiepski fotograf niestety:(

    OdpowiedzUsuń