poniedziałek, 8 października 2012

SAL Słodkie Pierniczki # 5

Drugi pierniczek gotowy !
 Lekko zaszalałam z " widzimisiowymi"  kolorami i zamiast guziczków ma tym razem  koraliki . :)
Teraz przede mną najgorsze.....  zszywanie :(
Nie mam jeszcze pomysła, jak to zrobić, coby się nie narobić i żeby wyszło fajnie . Co dać z tyłu ? Materiałów u mnie niet, bo ja nie parająca się szyciem, nie mam też możliwości skorzystania ze szmateksów, bo mąż pracuje popołudniami i samochodu nie ma, tak więc  nie ma możliwości wydostania się z mojej wsi .  A tu wena  kusi i chciałoby się już ! Chyba zrobię przegląd ubrań  , może coś się nada, a przy okazji będą jesienne porządki  ? :)

Tu jeszcze golutki:

I z obszyciami :

Zdjęcia robione przy sztucznym świetle, ale coś tam widać .:)
.....................
Dostałam wyróżnienie  od Ani . Dziękuję bardzo !!!!




10 komentarzy:

  1. jaki fajny kolorowy!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko super pierniczek...gratuluje wyroznienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! Tak oglądam te wasze pierniczki i myślę, jakie wy wszystkie jesteście kreatywne: niby taki sam wzór, a co pierniczek, to zupełnie inny.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do świąt jeszcze daleko, a u Ciebie już t akie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt Twojego szleństwa "widzimisiowego" baaardzo mi się podoba!!!! a koraliki pasują pierniczkowi w sam raz :-)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda - schrupałabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyciłam się tym pierniczkiem :) dobór mulin i dodatków boskie

    OdpowiedzUsuń
  8. www.jakastamstrona.pl

    OdpowiedzUsuń