piątek, 19 października 2012

Przerywnik

Nie mam zbytnio chęci na te tulipany,
Idą mi jak krew z nosa.
I gdyby nie Student, który pyta jak tam haft, rzuciłabym je w diabły! :)
A tak, pomalutku coś tam dłubnę. I pewnie w takim tempie skończę go w przyszłym roku .
Tym bardziej, że dzięki sieci odkrywam coraz to nowe wzory , w których się zakochuję !
I to już temat dzisiejszego posta!
Znowu się zakochałam!
I mimo, że nie przepadam za tym świętem, to od razu, bez żalu porzuciłam tulipany!!!
Chodzi o halloweenowy obrazek, który napotkałam u La comtesse.
No , po prostu cudny jest !!!!
A oto mój początek :
* kanwa 18 ct granatowa, nie wiem czemu na zdjęciu jest niebieska :(
* muliny trzy jedwabne DMC - czerwona, pomarańczowa, żółta , nr bardzo rozbudowane, to i przepisywać mi się nie chce :)
* haftowane 1 nitką

Nie jest to mój pierwszy obrazek z tego bloga, ale jeszcze nic nie mogę pokazać .  Może za kilka dni ......
....................
Kolejny raz startuję po torbę u Izy 
Może tym razem mi się uda ......

5 komentarzy:

  1. ale kanwa mnie powaliła, świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek będzie ale kanwa granatowa i to 18 to już nie na moje oczy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać skończonego obrazka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglada na tej kanwie!
    Ja też go haftuję, zaczęłam od zamku :)

    OdpowiedzUsuń