piątek, 12 października 2012

Pierwszoklasistka od dzisiaj :)

Zbliża się Dzień Nauczyciela. 
Wszystkim blogowym koleżankom - nauczycielkom życzę wszystkiego dobrego !

A dzisiaj ,w naszej szkole, odbył się właśnie ten dzień i tradycyjnie też odbywa się  pasowanie pierwszaków.
Moja Mała dzielnie do niego przystąpiła , śpiewała, tańczyła i "klepała" wierszyki, a w nagrodę została pasowana na ucznia .

Zdjęcie zrobione w domu, już po uroczystości, na ustach ma ślady po słodkościach z rożka :)
I tak ,od dzisiejszego dnia , blogowa Mała została przemianowana na Pierwszoklasistkę .
Oj, ciężko będzie mi się przestawić :)
.......................
Jeszcze chcę się pochwalić kwiatami, jakie dostałam od uczniów i rodziców z mojej klasy III.
Piękny kosz :
.................
A ja dalej walczę z pierniczkami.
Wyprułam już to czerwone paskudztwo i zastępuję je filcem. Może coś z tego wyjdzie, chociaż pierwszy pierniczek wygląda teraz jak po przejściu bomby :)

5 komentarzy:

  1. Pierwszoklasistka urocza:)A reszta to już się nie liczy w dniu dzisiejszym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje przemianowania :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, dumna mama z Ciebie:) A u nas na Slasku mowi sie na te rozki - tytki! Do dzis pamietam moje:) Jak szlam do pierwszej klasy to mialam duza:D Ale mialam tez mniejsza jak szlam do zerowki, no i jak Maciek szedl 3 lata wczesniej do 1 klasy to ja tez mialam swoja tytke, troche mniejsza z Piaskowym Dziadkiem:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Pierwszoklasistce pasowania na ucznia!
    Ja wczoraj też przygotowywałam taką uroczystość dla moich pierwszaków :))
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń