poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wyróżnienie

Ale się rozpisałam !
To mój trzeci post w ciągu ostatnich trzech dni !
 A podobno mi się nie chce !!!!  :)
Dziękuję za docenienie naszych aniołkowych wysiłków! Są fikuśne, ciekawe jak będą wyglądały na choince? Niedługo się okaże.

We wczorajszych komentarzach znalazłam wpis o nominowaniu mnie do nagrody przez Anę. 
Bardzo, bardzo dziękuję !


Tradycyjnie, nie nominuję kolejnych blogów, ale odpowiem na pytania. :)

1. Dzień czy noc?  Raczej dzień, w nocy śpię :)
2. Kino czy dvd? Zdecydowanie kino
3. Piec czy kaloryfery? I to i to, bo żeby mieć ciepłe kaloryfery to muszę sama napalić w piecu :)
4. Jabłko czy banan? No banan, te słodkie ziemniaki to jest to ....
5. Kawa czy herbata? Herbata, kawy nie pijam
6. Róża czy stokrotka? Kocham stokrotki
7. Lody czy lizak? Lody z bakaliami , marzenie ....
8. Kubeczek czy filiżanka? Kubek, bo tam jest dużo herbaty :)
9. Ławeczka na tarasie czy ławeczka przy domu? Nie mam tarasu, ale przy domu już tak
10. Lala czy miś?Lala, najlepiej szmaciana, mam taką z dzieciństwa i chronię przed córami, bo moja :)
11. Chłopiec czy dziewczynka? Mam syna i 3 córy, to sobie dopowiedzcie :)

4 komentarze:

  1. Hej :)
    Trafiłam na Twojego bloga przez zupełny przypadek, ale zostałam na trochę, aby popodziwiać prace :) Jestem pod wielkim wrażeniem!
    Jednak jest coś, co spodobało mi się najbardziej: to haftowane jajo z SALa. Mogłabym prosić o jego wzór? Jest cudowne i już wiem, że sprawiłoby mojej mamie ogromną radość, a że wyszywam wolno, to miałabym sporo czasu do wielkanocy. Byłabym niesamowicie wdzięczna, jeśli wysłałabyś mi go na maila.
    agitacja@gmail.com :)

    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń