niedziela, 16 grudnia 2012

TUSAL Grudniowy i bałwanki

Jakoś nie potrafię w tym roku ogarnąć terminów pokazania słoiczka, więc znowu  z kilkudniowym opóźnieniem......
Słoiczek w towarzystwie świątecznego bałwanka ;

 Prezent TUSAL-owy też już jest, tylko mi na pocztę nie po drodze ...

A oto bałwanek  produkowany dzisiaj przez Pierwszoklasistkę i Maturzystkę. Robiły go na naszym ogródku, pies dzielnie asystował....


A oto efekt ... 2 bałwany, w tym jeden stojący na głowie . Czego to dzieci nie wymyślą ... :)

.......................
Jako, że jeden TUSAL już prawie dobiega końca, to zapisałam się na nowy  u Cyber Julki !!!!!!!!!
Lubię wrzucać resztki do słoja :)

5 komentarzy:

  1. Pomysłowe dzieci! Bałwan na głowie - śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci to najwięksi wynalazcy :) Ja mam takich w domu dwóch, ale u nas śniegu nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świat na głowie to bałwan nie może pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbym za słoiczkiem dopatrzyła się storczyków i bambusów?
    Zazdroszczę zieleni na parapecie :) u mnie przegrywa ona z kotami ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanki super, ale jednemu się chyba coś pomieszało;)

    OdpowiedzUsuń