środa, 16 marca 2011

Moje małe tajemnice :)

Zostałam wywołana do odpowiedzi przez : Beatkę  i Buranę.
Dziękuję za zaproszenie do zabawy!
Zastanawiam się , o czym mam napisać?
No dobra, nie będę się krygować i ujawnię rąbka tajemnicy , otóż :

1. Przez moje hobby skandalicznie zaniedbuję dom ! Wolę usiąść z tamborkiem czy drutami  w ręku niż posprzątać....

2. Uwielbiam przebywać w ogródku, ale nie z motyczką tylko na leżaczku, z książką lub robótką w ręku, a niech zarasta, chwasty też chcą żyć ... :)

3. W sobotnie poranki jadamy parówki , a w niedzielne - jajecznicę . Mamy tak od kilku lat i jeszcze nam się nie znudziło.

4. Nie pijam kawy,  ale uwielbiam różnego rodzaju herbatki, nawet owocowe, na które jeszcze niedawno nawet nie spojrzałam.


5. Moim ulubionym filmem jest " Ostatni Mohikanin" - mogę go namiętnie oglądać i zawsze w nim odnajdę coś nowego, a i ta muzyka - cudo !

6. Ulubiony zespół muzyczny -  Dire Straits, lubię też klimaty z lat 50 - 60 -tych

7. Nie lubię mleka w czystej postaci, ale kocham wszelkiego rodzaju serki i jogurty


Muszę kończyć , wyganiają mnie od komputera :(

PS. Wszystkie obrazki znalazłam w internecie .

2 komentarze:

  1. Fajnie to zaprezentowałaś nam..mam podobne upodobania,ale w sprzątaniu wyręcza mnie moja Połówka.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 - mam dokładnie to samo :)

    OdpowiedzUsuń