wtorek, 11 października 2011

Dopieszczenie :)

Jupiiii! Czuję się całkowicie dopieszczona !!!  :)
W niedzielę, po południu, wysłałam mailowo zamówienie do Hobby Studio , a już dzisiaj dostałam przesyłkę !!!!!!
Zamówiłam kanwy do Świątecznego SAL-a , a dostałam jeszcze dodatkowo trzy katalogi ! Tego się wcale nie spodziewałam ! Lanarte, Permin of Copenhagen i katalog HS. Zatonęłam w morzu wzorów i haftów ...... Tylko te ceny ...... :(
A to moje zakupy :
Kanwy : granatowa i bordowa, teraz rzut monetą , bo obie są śliczne i na jakiej tu haftować?  :)
I w/w katalogi:
To były moje pierwsze zakupy w Hobby Studio, ale chyba nie ostatnie ! :)

6 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię , ze zatonęłaś w tym wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie zakupy, powodzenia w wyborze kanwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ulubiony sklep i Ty pewnie też się jeszcze skusisz :). Ostatnio mają dużo atrakcyjnych promocji, warto więc do nich na stronę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy udane!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten sklep, zawsze dorzuca jakiś katalog. Rzucam moneta na granatową kanwę ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No no no, naprawdę fajne ;)
    Zapraszam Cię serdecznie do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń