poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Niedzielne wytwory .. :)

W rankingu, na moją najlepszą ogródkowa robótkę, wygrywa ..... szydełko! :)
Najłatwiej zabrać ze sobą kłębek włóczki i szydełko niż tachać ze sobą schemat, muliny, tamborek. tym bardziej, że po lecie z czterech krzesełek zostało tylko .... jedno !!!!
A do robótek tamborkowych potrzeba dwóch!! Na jednym ja, a na drugim  moje nogi, schemat , muliny itp. :)
Tak więc , po wczorajszej niedzieli, mogę pochwalić się 2 parami kapci - balerinek wg Antoniny. 
Są to moje i dla Drugoklasistki. Najpierw zrobiłam dla siebie, wg wzoru, a potem moja radosna twórczość - dla Małej. Na zdjęciu kapcie małej są niewiele mniejsze od moich, ma baba stopkę !! :))

Włóczka - akryl wykorzystany w poduszce + resztki z sukienki córki, nie pomnę jakie , ale też chyba  akryl :)

3 komentarze:

  1. Najważniejsze że masz wybór :) Co byś zrobiła jakby tylko krzyzyki wchodziły w grę?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisyna pozycja przy krzyżykowaniu jakoś dziwnie jest mi znajoma :)
    Kapcie fajne, a mała ma przynajmniej "dużą stopę życiową".
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń