piątek, 16 grudnia 2011

Zapachy świąt :)

Dzisiaj , wreszcie, w moim domu zapachniało świętami. :)
A to za sprawą, robionej przez mnie, kandyzowanej skórki pomarańczowej.
Łupiny wcześniej ,przez dwa dni moczyły się w wodzie i już w domu pachniało, a później ....

Rarytas!!!! :)
Rozochocona w/w zapachem postanowiłam upleść sznureczek, na którym zawisły pocztówki. I tak pusta ściana pod zegarem nabrała charakteru :)
Rzutem na taśmę  poprawiłam "nadstołowy " wieniec :
Zawiesiłam zeszłoroczne bombki :
Przystroiłam kuchenne szafki lampkami :
Ustawiłam reniferka wśród szyszek
I z poczuciem dobrze spędzonego czasu , postanowiłam oddać się słodkiemu lenistwu .
A SAL-e czekają !! :)

2 komentarze:

  1. nie dziwie sie Twojemu lenistwu...pieknie przystrojone wnetrze...zapach skorki...tak malo nam trzeba,aby miec chwile blogosci...

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już widać i czuć świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń