poniedziałek, 13 maja 2013

TUSAL majowy i wieści z ogródka :)

No, tym razem niewielkie, tylko kilkudniowe opóźnienie. :)
 Nijak nie mogę spamiętać dat nowiu !!!
Zresztą, komputer jest ciągle oblegany przez Maturzystkę i  dopiero teraz oderwała się od niego!  Jutro ostatnia pisemna matura, a potem ustne i finito! Uffff !!!!! :)
A oto bohater tego posta, słoiczek  wraz z moim , parapetowym ogródkiem zielarskim.
W otoczeniu bazylii, tymianku, szczypiorku ....

Niteczek niewiele przybyło, dalej brak hafciarskiej weny ... :(
..............................................
Za to na ogródku trwa wielkie kwitnienie drzew i krzewów :

Młodziutka czerwona porzeczka, uwielbiam !! :)

Ta jabłonka w zeszłym roku miała bardzo mało owoców (4) , teraz jest się czym pochwalić ! Oby się udało !

Ta wiśnia już w zeszłym roku miała iść pod topór, odwdzięczyła się niesamowitym zbiorem ,w tym roku  może być podobnie , byleby nie było przymrozków.

Pigwowiec, w tamtym roku miał aż 3 owocki, teraz jest szansa na większy zbiór :)

Skalniaków nie pokazuję, bo nie  mam się czym pochwalić, chyba , że chwastami :))))) Jak opielę, to może wtedy :)
Pozdrawiam majowo !

3 komentarze:

  1. U mnie też rządzi matura....jutro geografia ...Ogródkowe rarytasy niczego sobie...mój ogródek malutki i do tego połozony od północnej strony....pozytywnie więc zazdroszczę. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia z ogródka!
    A maturą to chyba ja bardziej się przejmuję niż mój Maturzysta .... Teraz angielski ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrowienia dla maturzystki - u mnie chwasty zaczynają rządzić wszędzie !

    OdpowiedzUsuń