piątek, 23 listopada 2012

5 lat Złotych Rączek i wyróżnienie

 Jak ten czas leci.....
To już moja trzecia urodzinowa kartka, którą wykonuję w ramach forum.
Tegoroczna poleciała do  Miki, a wyglądała tak :

Do tego dołączyłam też woreczek  zapachowy.

A ja dostałam takie cudo od Shiart :

I bonus w postaci cudnych serwetek

Dziękuję !!!!!

............................
 Dostałam też wyróżnienie od Katarzyny G.


Dziękuję bardzo!!! Jest to nagroda za te wymęczone tulipany ! :))) 
W ramach tego wyróżnienia powinnam odpowiedzieć na pytania. 
No to odpowiadam !

Pytania  od Kasi :
 1. Kiedy obchodzisz urodziny? w styczniu
 2. Czemu wybrałaś taką formę tworzenia? przypadek
 3. Kto jest dla Ciebie autorytetem? nie zastanawiałam się , a nie chcę zmyślać
 4. Skąd czerpiesz pomysły do swoich dzieł? internet, gazetki, różnie
 5. Dzień dumy życiowej? jest wiele takich dni, trudno wybrać
 6. Twoje największe osiągnięcie to...? moje dzieci
 7. Twoje najskrytsze marzenie to...? mieć dużo pieniędzy , a potem już poleci :)
 8. Skąd pomysł na pisanie bloga? moją inspiracją był blog p. Małgosi Piotrowskiej , po prostu jej pozazdrościłam :)
 9. Co byś robiła gdybyś nie mogła wykonywać tego co robisz? obijałabym się :)
10. Jak Twoi najbliżsi zapatrują się na Twoją twórczość? dzieci wspierają, małżon ma stosunek obojętny
11. Czy gdybyś mogła cofnąć czas to zmieniłabyś coś w swoim życiu? wszystko :)))

5 komentarzy: