środa, 3 listopada 2010

Co nowego? Ano ...nic nie mogę pokazać :)

"Fatalne " są te wymianki. :)
Człowiek się napracuje, postawi te xxx,  a nic nie można pokazać.


W długi weekend skończyłam haftować "cosie" na wymiankę jarzębinową, zrobiłam haft na kartkę urodzinową na forum, mam już połowę haftu na wymiankę świąteczną, po głowie "pętają" się nowe pomysły
( co jedne to ciekawsze) co jeszcze można zrobić, a tu kicha! Nie wolno pokazywać i już !
A ja jestem taka łasa na pochwały :) :) :)


Nie wytrzymałam i zaniosłam swoje wytwory chociaż do pracy, aby się nimi pochwalić. Pochwały od rodziny, mam czasami wrażenie, że nie są specjalnie szczere  - nie chcą mnie urazić ? :)
Te w pracy jednak będą bardziej obiektywne. Moje wytwory znalazły w oczach koleżanek uznanie, więc utwierdziłam się w przekonaniu, że mogę je z czystym sumieniem wysyłać.

3 komentarze:

  1. jestem pewna, ze stworzyłaś same piękności :) bo to u ciebie standard :)
    czekamy zatem na moment kiedy i my będziemy mogły je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam. Dużo zrobiłam i mało mogę pokazać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ja Cię i tak pochwalę, chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń