środa, 7 czerwca 2017

Przesyłka z Chin :)

Mało mnie tutaj, bo moim sercem ostatnio zawładnął Facebook i nie chce puścić :)
Jednakże, pozazdrościłam koleżance Marcie, która to chwali się zakupami z tego dalekiego kraju, i też tam zamówiłam !!!!
Szczerze, to nie ja, tylko moja córa, która jest fanką tego typu zakupów. A czego to ona nie zamawiała: od termoforu, poprzez skarpetki i maskę do spania .  Tak więc, jako że Marta udostępniła link sprzedawcy, wystarczył telefon do córy i zamówienie poszło !!!
Od dzisiaj jestem posiadaczką czterech pór roku , do samodzielnego wyszycia.

W kolejności - wiosna

Lato

Jesień
Zima

Tylko czasu brak !!! :(

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wzory:-)
    Miłego wyszywania! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne hafty :) Będzie z nich śliczna ozdoba jak już się za nie zabierzesz :) Mnie tez trochę nie było ale tutaj zawsze lubię wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można prosić o link do zakupienia haftów. nie mogę na wskazanym blogu znaleźć. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://pl.aliexpress.com/item/Wholesale-Needlework-Stitch-DIY-14CT-DMC-Cross-Stitch-Sets-For-Embroidery-Kits-Summer-Poppy-Patterns-Counted/32316731735.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=1432b45f-fafd-4e16-83d3-e27da8524f5a&tpp=1

      Usuń
  4. Witam:)Zapraszam do zabawy w ramach Liebster award!Jeżeli masz ochotę, odpowiedz na blogu na 11 zadanych przeze mnie pytań http://musiak87.blogspot.com Wymyśl swoje pytania i nominuj do odpowiedzi kolejne blogi wciągając je do zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy. Też podobają mi się te pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wzorki. Niech się dobrze wyszywają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorki super... czas się znajdzie, na urlopie lub w długie jesienno-zimowe wieczorki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze hafciki, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zestawy. Ciekawa jestem od którego zaczniesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie same zestawy zakupione pod koniec ubiegłego roku, tylko moje są z innej firmy.
    Zimę już nawet wyszyłam .... jeszcze w zimie ale jakoś nie mogę zebrać się na pokazanie na blogu:(
    Przyjemnego haftowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń