piątek, 21 kwietnia 2017

Home

Tuż przed świętami udało mi się skończyć pewien niewielki haft.
Nie powiem, "chadzał " za mną już od pewnego czasu. A oto i on .....


Wzór pochodzi z dodatku do Cross Stitch Crazy z 2013r, Joans Elliott's  "Summer Collection ". Kanwa 16- tka, muliny dobierane wybitnie " widzimisiowo " , z zapasów domowych.

A na tamborku robi się haft dla Kruszynki - czy poznajecie z jakiej to bajki ?


Ha, ...toż to 'Psi patrol " !!! I portret Marshalla.
 Dla mnie to rzecz niepojęta, jak z fanki " Krainy Lodu "  przeistoczyć się w fankę ' Psiego  patrolu " ? A wystarczył tylko tydzień i już ! Trzylatka !!!!!!! :))))))

8 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik! Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ci wyszedł ten hafcik. A z dziećmi już tak jest, że jeden dzień lubią tę bajkę a na drugi już inną. Skądś to znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, kolorowy hafcik i ten drugi też:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorowy hafcik. Ja też mam w domu małego miłośnika Psiego Patrolu i Piżamersów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik :) Lubię wzory Joan Elliott.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafciki! tak to już z maluchami bywa, chodź mój od dwóch lat nie przerwanie interesuje się tylko jedną formą zabawek - małe resoraki, a bajka tylko i wyłącznie Zygzak McQueen na zmianę z Maszą i Wojnami lego:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Super domek, a to na dole to czasem nie Psi Patrol?

    OdpowiedzUsuń