sobota, 15 stycznia 2011

Elfiki

Otrzymałam zamówienie od swojej córki - Przedszkolaczka i jej koleżanki, na wyszycie elfików.
Wszystko zaczęło się, kiedy przeglądałam gazetkę, szukając natchnienia :)
Mała  dorwała się do CSC i zażądała: " Zrób mi to! ", a że była u nas wtedy jej najbliższa koleżanka, to i muszę "dziergać" dwa :)
Po kilku dniach mam tyle:



Kolory dobierane wg własnego "widzimisię", z tego co mam w domu .
A to sprawczynie całego tego zamieszania, zdjęcie, jak jeszcze była u nas zima. Dzisiaj ten bałwan przedstawia smętny widok :)

.............
Chciałabym się pochwalić prezentem, jaki otrzymałam od siostry swojej babci z Poznania. Jest to zeszyt, do którego wklejała wycinki gazetowe , związane z robótkami ręcznymi. Haft, szydełko, druty.
Są to wycinki z lat 50 -tych ubiegłego wieku! Prawdopodobnie z "Przyjaciółki" ale pewna nie jestem. Jedyne co udało mi się ustalić, odklejając drugą stronę wycinków, to że była to gazeta wydawana przez "Czytelnika". Wg Wikipedii , może to być "Przyjaciółka".





Niesamowita skarbnica wzorów, tutoriali typu : Jak zrobić abażur do lampy z materiału  i ogromny zbiór ciekawostek o życiu w tamtych czasach i przygotowaniach do 40 rocznicy Rewolucji Październikowej :).
Babcio - ciocia stwierdziła, jako , że interesuję się robótkami, to może mi się to przydać. Dziękuję bardzo!!!

2 komentarze:

  1. Dobrze, że mnie nie było z dziewczynkami, bo wyszywałabyś trzy :D
    Super upominek

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny zbiór wzorów i to z duszą! Aż Ci zazdroszczę!:)

    Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://www.cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń