czwartek, 6 września 2018

Troszkę weselnych dekoracji :)

Wesele mojego Syna odbyło się na początku czerwca, ale dopiero teraz mam chwilę, coby coś niecoś pokazać .
Zaczęło się od słoiczkowych lampionów .


Tu jeszcze bez szydełkowej koszulki ...


Tu  już z koszulkami , w docelowym kartonie. Niestety nie mam innych zdjęć . Słoiczków było ponad 20.

Potem zajęłam się poduszką na obrączki. Motywem przewodnim wesela miał być słonecznik , to i był ....


Na tym zdjęciu przymiarka do koszyczka ...


I efekt finalny .....


Jeszcze rzut oka na salę weselną .....


I to by było na tyle ... :)


5 komentarzy:

  1. Super pomysł z lampionami.
    Poduszeczka piękna i sala weselna też pięknie przystrojona.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Wszystkiego dobrego dla Młodej Pary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ...
    zapraszam do mnie:) https://pasje-jadzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń