sobota, 6 stycznia 2018

Sweet Kate

Moja pierwsza tegoroczna robótka - sukienka dla czterolatki. Wzór pochodzi z tej strony .
Nazwa sukienki - Sweet Alice.
U mnie to raczej Sweet Kate :)
Robótkę zaczęłam dzień przed Sylwestrem, skończyłam w czwartek. Wczoraj jeszcze regulowałam długość szelek ( po prostu przeceniłam wzrost swojego dziecia :)
 Dzisiaj Mała założyła i jest przeszczęśliwa!



Na zdjęciu wygląda na trochę długą, bo to jest po prostu sukienka rozwojowa, będzie rosła razem z dzieciem ! :)

Dane techniczne:
włóczka - Kocurek

Robiona na okrągło i nie wiem czemu brzeg się wywija, ale Mała dorwała kieckę przed blokowaniem, to może dlatego.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy fason tej sukieneczki! Fajnie wygląda i najważniejsze, że właścicielka zadowolona! Czego chcieć więcej :) Wspanaiły debiut!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodziutka sukienka - fajnie, że rozwojowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka, zazdroszczę malutkiej że może taką nosić :)

    OdpowiedzUsuń