sobota, 2 lipca 2016

Wieści .....

Mam wakacje !! Wreszcie !!! Papierologia odwalona, rok zakończony!
 Ten rok nieźle dał mi popalić, jeśli chodzi o pracę.
Przychodziłam z niej tak wypompowana, że nie miałam ochoty na nic, nawet na robótki ! A to już porażka :))))
Ale teraz odpocznę i nabiorę sił na przyszłoroczne zmagania - tym razem nie "zerówka" , tylko "pierwsza klasa ", więc już lżej , przynajmniej dla mnie :)

Robótkowo niewiele się działo, jeden drobny hafcik i napoczęta szydełkowa dłubaninka....

Tu jeszcze na tamborku ....


A tu już wykończony, w oprawie z tamborka .

Wzór z gazetki Cross Stitcher z lutego 2016, muliny z zasobów domowych , chyba DMC, ale banderolki niet , kanwa 16 - beżowa, zakupiona w Coricamo - to dane techniczne  - :)

 A szydełkowa dłubaninka ... to ponczo dla mnie, pozazdrościłam swoim dzieciakom.

Chadzając po robótkowych blogach natrafiłam kiedyś na fajne ponczo, z kwadratami babuni. A wiecie, że to moja namiętność - kocham te kwadraty !! Zapisałam sobie na kompie zdjęcie - ku pamięci.... i teraz pamięć odżyła :))
 Nawiązałam kontakt z Edytką, która to ponczo wydziergała, ( Dziękuję bardzo !! ), podpowiedziała mi kilka "myków" jak je wykonać i poszło .....
Mam już tyle :


13 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku i przyjemnego "ponczowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik uroczy, a kwadraty babuni to czysta przyjemność. Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałych wakacji i przyjemnego dłubania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze serduszko:) babcine ponczo zapowiada się całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj i nabieraj sił przy robótkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne to serducho :) Czekamy na następne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serduszko! ponczo zapowiada się ciekawie, czekam na więcej:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha... ja właśnie cieszę się z urlopu i wakacji dzieci... koszmarna jest współczesna edukacja :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super serce, udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń