środa, 25 lutego 2015

Robótkowy zastój :(

Dawno mnie tu nie było, ale jak się nie ma co pokazać .. :(
Choróbska dzieciaków i moje, praca zawodowa, nieustająca opieka nad coraz bardziej rozrabiającą Kruszynką , a czas leci ....
Niewiele robótkowo się działo.
Zrobiłam tylko czapkę i szalik - baktus dla Kruszynki .


I wreszcie ....  postawiłam pierwsze pół i całe krzyżyki na moim choinkowym prezencie !
Taaa daaam ...


I z bliska ....


A przede mną jeszcze cała książeczka tego wzoru ! Pewnie za jakieś dwa lata będę miała cały haft !

15 komentarzy:

  1. Piękny początek haftu, krzyżyk za krzyżykiem i będzie piękna obrazek. Fajny komplecik dla Kruszynki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten komplet w pięknym kolorze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli ale dojdziesz do celu. Haft będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik, a haft zapowiada się interesująco.
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, całkiem spory ten prezent, na pewno będzie piękny :) A komplecik uroczy, córcia pewnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to bywa w życiu :/ Życzę zdrowia i więcej czasu na chwilę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny komplet, bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się zaczyna ten hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie narzekaj, komplecik dla Kruszynka bardzo fajny! :)
    Zdrówka dla dzieciaków życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze się zapowiada ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy będzie ten haft :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznaje ten haft , mi.chyba.dwa lata.nie.zajelo., dasz rade szybciej skonczyc, ja mialam wzor przerobiony.i mawet nie wiedzialam ze byly pol xxxxx,

    OdpowiedzUsuń
  13. Super komplecik.
    Nie patrz tak pesymistycznie, na pewno przyjdą lepsze dni i nadrobisz z nawiązką. Będzie śliczny obraz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. :) A może tym razem będzie inaczej :) krócej, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń